piątek, 19 sierpnia 2011

Ten magiczny Nowy York

Tak myślę jakby się mieszkało w Nowym Yorku ale to jest dość trudne do wyobrażenia. Takie ogromne miasto, tak znana. Wręcz dla nas legendarne. Tylko jest dla nas wyobrażeniem filmowym. Symbol Ameryki. Dla większość w każdym razie. Za pewnie jest kilku szczęściarzy, którzy to mogli je oglądać na własne oczy.
Ale no jest to taki ogrom że nawet nie wiem o czym mógłbym pisać.
Pamiętajmy ze Manhattan jest tylko samym centrum tego miasta i tam na pewno mieszka się w apartamentowcach i wydaje mi się że większość mieszkań jest bardzo droga i luksusowa.
Są też rozległe przedmieścia, także znane nam z filmów amerykańskich. Gdzie na kilka kilometrów ciągną się osiedla domków jednorodzinnych. Tak jak wspominałem jest to temat tak głęboki i rozległy ze trudno mi to jest tak wszystko na raz ogarnąć. Wręcz chce się powiedzieć: trudno to jabłko nadgryźć. Dlatego raczej skupię się na ciekawostkach mi znanych o Nowym Yorku i także może mi się uda dokładniej opisać kilka kwestii.
Tak więc zapraszam do ciekawostek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz