niedziela, 14 sierpnia 2011

Mafia mieszka na przedmieściach.

Tak jak pisałem we wcześniejszym poście, teraz zamierzam zacząć oglądać serial o szefie mafijnym mieszkającym na przedmieściach.
Czyli ja się już z pewnością domyślacie będzie to dobry serial produkcji HBO pod tytułem "Rodzina Soprano".
Kiedyś się już go oglądałem ale bardzo dawno temu. Jeszcze jak go puszczali na TVN. Nie mogę powiedziec że jakiś sezon obejrzałem, bo raczej tak urywkami oglądałem.
Na zachodnim wybrzeży, w okolicach Nowego Yorku mieszka wielu emigrantów z Włoch, głównie z Sycylii, a jak wiemy Sycylia jest kolebką mafii. Więc Sycylijczycy przenieśli swoje tradycje na nowy ląd.
Serial też będzie ciekawy chociażby dlatego że oprócz mafijnych porachunków, będzie można zobaczyć normalne życie mieszkańców przedmieść w Stanach Zjednoczonych. Zawsze to coś ciekawego i tym bardziej że Nowy York ma magiczną siłę przyciągania do siebie. Zapewne w przyszłości powstanie artykuł o tym wielkim mieście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz