sobota, 6 sierpnia 2011

Ciekawe rozwiązanie

Jeszcze wrócę do tego wynajmu mieszkań. Jeden z bardzo popularnych portali z ogłoszeniami nieruchomości. Nie będę tutaj wymieniał jego nazwy ;p Wprowadził bardzo ciekawą wyszukiwarkę wynajmu mieszkania oraz także innych ofert nieruchomości. Nad czymś podobnym ja myślałem, tylko podobnym ponieważ mój pomysł bazował na moich technologiach i rozwiązaniach. Natomiast oni tylko wprowadzili taką funkcje, która działa na cudzej zewnętrznej technologii.
Nie mniej uważam to za bardzo dobre rozwiązanie i  jestem przekonany że stałoby się ono bardzo popularne, no dobra może nie bardzo ale dość popularne w niektórych kręgach. Ale dla większości osób aktywnie zainteresowanych wynajmem mieszkań będzie to ciekawe ułatwienie poszukiwań.
Oczywiście jak im tego nie powiem że zrobili coś dobrego i powinni to reklamować i rozwijać. To nie mój interes. Także nie mogę opisywać co to i po co. No jakby mi zapłacili to czemu nie, a tak. To niech ludzi nieznaną tego rozwiązania;) okrutny jestem;) wiem o tym :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz